Choose Language

Info Telefon / Viber / Pozovite !!

064-11-56-894

Property & Facility Management rešenja

 

Upravljanje poslovnim zgradama

 

Danas se suočavamo sa ubrzanim ekonomskom razvojem u kome menadžment održavanja objekata i nekretnina proaktivno učestvuje u razvoju, od najprostijih aktivnosti održavanja objekata, pa sve do brzo napredujućeg biznisa koji omogućava održavanje vrednosti  i maksimizaciju profita nekretnine implementacijom propisanih procedura i korisničkim servisom.

Takav razvoj ukazuje na potrebu primene modernih specijalizovanih softverskih rešenja. Danas takva rešenja uključuju sve više i više poslovnih funkcionalnih celina i u tom pogledu oni postaju specijalizovani ERP sistemi za stvaranje većeg profita. Uspešan uvod u Property Menadžment zahteva hrabrost za inovacijama i sposobnost za fokusiranjem na ključne probleme sa strateškim miksom bilo kog datog poslovnog modela i sistema. Mi vam možemo ponuditi fleksibilno softversko rešenje koje može biti primenjeno u mnogostrukim poslovnim modelima, strategijama i lokacijama.

 

Usluge Property menadžment-a

 

Inpros inženjering Beograd, R.Srbija

 

Na osnovu našeg iskustva i integracijom najnovijih tehnologija sa našim jedinstvenim inovacijama, mi pomažemo klijentu da vodi potencijal svih svojih nekretnina i kapaciteta, kao i stvarno fizičko imovinsko stanje u svojoj organizaciji. Bilo da vaša organizacija funkcioniše na jednoj lokaciji ili je globalna kompanija, ključno je da sve informacije koje se odnose na ljude, procese, mesta, fizička stanja se čuvaju na jednoj lokaciji i da su pristupne iz svake tačke sveta.

Nekretnine su jedna od najvrednijih aktiva svake organizacije i ključno je prepoznati sve procese i trendove koji utiču na vašu nepokretnost, te je potrebno razviti strateški plan kojim bi se definisali rizici i šanse. Sa nama vlasnici nekretnina mogu automatizovati poslovne procese i isporučiti jednu preciznu, jedinstvenu sliku kritičnih, iz minuta u minut poslovnih informacija, u okviru svih delova poslovnih delatnosti kompletne nepokretnosti. Ovakva vidljivost od 360 stepeni u svim vašim objektima i nekretninama, omogućava Vam donošenje pravih odluka, čime povećavate profitabilnost vašeg poslovanja i postižete potpuno novi nivo kontrole.

Naša usluga  je primenljiva u različitim poslovnim segmentima, kao što je menadžment poslovnih zgrada, biznis parkovi, poslovni kompleksi, molovi, tržni centri, hipermarketi, trgovački lanaci, logistički centri, organizacije sa više kancelarija i filijala (banke, osiguravajuća društva) i slično.

 

Menadžment rentiranja poslovnih zgrada

 

Softver pruža podršku svakodnevnom upravljanju  radnim procesima u poslovnim centrima, uz stalno i precizno praćenje i kontrolu statusa:

 

  • Iznajmljenog i slobodnog prostora;
  • Zakupaca i potpisanih ugovora sa njima;
  • Troškova zgrade i raznih troškova zakupnine;
  • Opis opreme i amortizaciju opreme;
  • Periodična usklađivanja ugovora i troškova;
  • Vizuelni prikaz elemenata u u vlasničkoj strukturi, uređaja za merenje i prikaz kompletne opreme koja se odnosi na prostor;

 

Praćenja događaja vezanih za:

  • Popravke u objektu;
  • Ugovore sa zakupcima;
  • Ugovore sa dobavljačima
  • Mogućnost “open book” principa
  • Princip “Tenant – driven” Menadžment-a;

 

Generisanje izveštaja za:

  • Iznajmljeni prostor i njegovu kategorizaciju;
  • Informacije o ugovorima i računima;
  • Predstojeća plaćanja – prihodi i rashodi;
  • Torškove izlistane po zakupcima: struja, grejanje, ventilacija, čišćenja itd.;
  • Opšti izveštaji vezani za sve nabrojane elemente vlasničke strukture.

 

Sa nama vlasnici i menadžeri poslovnih objekata imaju potrebnu alatku i veštinu za formiranja preciznih analiza i predviđanja, ne samo po pitanju  svojih objekata, već takođe u smislu sagledavanja kompletne finansijske opravdanosti poslovnog modela, kao  i sagledavanja procesa povratka ulaganja od investicije. Upotrebom ovakvog Facility & Property Management sistema uobičajna ušteda u zemljama EU je oko 35%, u odnosu na prethodni obračun troškova od momenta implementacije, a pored toga ovaj sistem daje i vrlo jasnu sliku i pregled situacije i stanja u svakom trenutku vremena.

 

Upravljanje imovinom

 

Softverski paket kontroliše i izračunava sve što je vezano za imovinu objekata i amortizaciju. Kada se jednom unesu podaci, sva neophodna izračunavanja se automatski izvršavaju. Takođe, postoji i opcija za prethodno definisanje događaja i krajnjih rokova.

Vreme za sastavljanje inventara se znatno smanjuje kod unosa određenih konkretnih informacija za svaku raspoređenu stavku. Takođe, moguće je formiranje inventara po različitim logičkim grupama. Softver je veoma koristan za organizacije koje poseduju veliki broj imovine, bilo da je ona locirana na jednom mestu ili da je raspoređene po različitim ograncima i lokacijama.

Upravljanje imovinom i kontrola u organizacijama koje obuhvataju veći broj kancelarija i filijala

Softver je veoma pogodan za organizacije sa razvijenom mrežom filijala. Sve aktivnosti za popis imovine i kontrolu mogu biti centralizovane u jednom sedištu. Zahvaljujući sistemu za daljinsko upravljanje i unos podataka putem interneta, vreme za obračun naknade za amortizaciju i izradu inventara je znatno smanjeno. Upotrebom ovog sistema, organizacije dobijaju sveobuhvatan pregled svoje imovine, svojih nekretnina i nepokretnosti, opreme, neophodnih zamena i pregled zastarevanja opreme.

 

PATENT br. 1550 - Šaloni

SIGURNOSNI METALNI ŠALONI INPROS 

Inpros d.o.o. zadržava pravo 
na patent, industrijski dizajn
i fotografije proizvoda.

Zaštićen proizvod kod Zavoda za
intelektualnu svojinu R. Srbije
i kao takav predstavlja
isključivo vlasništvo
preduzeća Inpros doo

Svi ostali proizvodi šalona
predstavljaju KOPIJE
negarantovanog
kvaliteta i dizajna ! ! !
 

ZAVOD ZA INTELEKTUALNU 
SVOJINU REPUBLIKE SRBIJE
SEKTOR ZA PATENTE
Patent Br. 1550, 2018/9465 

MP 2017/0054

Beograd, 04.07.2018.god

Certifikat izvrsnosti 2017

  • Possible Savings

    •   10-50% energy saving
      •  15-20% of the technical maintenance
        3-12% on clearance
        5-7% through the optimization space
      •  10% in the resettlement process
      •  50% of the key management
      •  20% increase in productivity
        9% through the optimization process
      •  10% on the"outsourcing" management
        20% on the data collection and storage
    •  

     

    FM Facility menadžment
    is an inter-disciplinary field primarily devoted to the maintenance and care of large commercial or institutional buildings, such as office complexes, banks, post-offices, hotels, residential buildings, schools, clinic  centers, industrial facilities.

    IFM Integrated Facility Management is integration of extensive technical expertise on the one side and innovations in information technologies on the other side.

  • Ciljevi primene

    • Efficient Strategy Management
    • Savings from Optimization (IFM Know-How))
    • Reducing Costs by Controlling (IFM Know-How)
    • Complying with the Law (Safety, Health, Fire)
    • Energy Efficiency Strategies (Energy Passport)
    • Resource Management (CAFM Software)
    • Superior FM Mobile Solution (NFC, RFID)

     

Visitors online

We have 43 guests and no members online

How to Find Us

PAK 149106 Zvezdara
Belgrade, R.Serbia
Mon. to Fri. 9am - 5pm
Weekends 9am - 12am

Contact Info

There is no charge for an initial consultation, so feel free to discuss your needs with us.

You could send us meesage through contact form or email us.

We appreciate all of your emails and will do our best to get back to you in a timely manner.

Quick Contact